نگاهی تازه

نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا

نگاهی تازه

نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا

نگاهی تازه

چشم انداز وبگاه : نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا برای آگاهی بیشتر انسان
ماموریت : نگارش و تولید محتوای مفید در همان راستا
موضوعات تحریریه : اجتماعی - فرهنگی - اقتصادی ( با نگاهی علمی )
نویسنده : زهره دارابیان

"چشم ها را باید شُست" ؛
این شستشو آب نیاز دارد ؛
آب روشنایی است ؛
آب آگاهی است ؛
و در این بی آبی چشمه های خشک و جهالت را چه کنیم ؟
"جور دیگر باید دید" !
آب بها باید داد ،
از برای این آگاهی .

آخرین نظرات
سلام ؛
 

93-10-30 سرآغازی دوباره

از این تاریخ به بعد این وبلاگ به موضوعات روز اجتماعی که انسان با اون درگیره می پردازه و از حالت اختصاصی تک موضوعی زندگی ساده در میاد البته این موضوع یکی از دغدغه های نوشتن در این وبلاگ هم چنان به قوت خود باقی خواهد ماند .

_____________________________________________________________________________________________

پیش از آغاز به نوشتن در زمینه موضوعی که مدت ها بود قلقلکم می داد تا یک سایت یا یک وبلاگ درخور شان براش راه بندازم ابتدا در کوتاه مجالی به معرفی خودم که قراره تنها و تنها نویسنده این بلاگ باشه می پردازم .

تعریف از خود نباشه من طراحی سایت هم بلدم اول گفتم بهتره سایت بزنم چون همه امکاناتش هم برام مهیا بود ، اما از اون جایی که قراره صحبت از سادگی و دوری از زرق و برق های بی مورد باشه تصمیم گرفتم در نهایت سادگی یه سیستم وبلاگ دهی با امکانات خوب رو در نظر بگیرم و از چیزهای موجود استفاده کنم . حالا اگه یه زمانی انقدر پرو بال گرفت و پر محتوا شد که مدیریت مطالب سخت شد منتقلش کنم به یک وبسایت مستقل و مجزا .

من یک زن هستم . متولد 1367 . چیزی که باعث شد بعد از مدت ها دست به کار بشم و شروع کنم به نوشتن دغدغه همه عمر من بوده و هست ، و اون چیزی نیست جز سادگی . من در این وبلاگ قراره در یک جمله کوتاه در حد توان و تجربه خودم آموزش بدم چطور ساده زندگی کنیم تا آسایش داشته باشیم ، چیزی که این روزها خیلی کم اتفاق می افته .
 

به این معتقدم که ساده زیستن نه تنها موجب قناعت و قناعت موجب آسایش فکر چه از نظر مال اندوزی و بدوبدو های مرسوم برای زیبا و برجسته نشان دادن زندگی است و نه زیبا تر کردنش ، بلکه موجب از بین رفتن بسیاری از روان پریشی های عصر حاضر همچون استرس که بیشتر ناشی از عقب ماندگی های ظاهری و بی ارزش افراد از همدیگر هست .

 

خُب سخنم رو کوتاه می کنم و تنها آرزو می کنم چیزهایی که می نویسم فقط با به به و چه چه خوانندگان روبرو نشه و از عمق جان مورد توجه و عنایت دوستان قرار بگیره .

 

آمیـــن !

 

 

  • زهره دارابیـان

نظرات  (۱)

  • مامان دخترا
  • سلام
    خیلی خوشحالم باهتون اشنا شدم.
    سادگی و قناعت همون گنجیه که ما جوونا گمش کردیم.
    من خودم نتیجه قناعت رو دیدم.ما اول زندگی خیلی چیزا رو فاکتور گرفتیم و سعی کردیم سرمایه زندگی رو خرج چیزای مهمتری کنیم و الان به خیلی چیزای مادی رسیدیم.وبتون عاله اما چشمو اذیت میکنه.رنگشو شادتر کنید.ممنون میشم
    موفق باشید
    پاسخ:
    درود بر شما و سپاس از لطفتون

    چشم سعی می کنم قالب رو دستکاری کنم
    یا شاید در آینده ای نزدیک وبسایتی با موضوعات عمومی تر راه اندازی کردم
    به امید خــدا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی