نگاهی تازه

نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا

نگاهی تازه

نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا

نگاهی تازه

چشم انداز وبگاه : نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا برای آگاهی بیشتر انسان
ماموریت : نگارش و تولید محتوای مفید در همان راستا
موضوعات تحریریه : اجتماعی - فرهنگی - اقتصادی ( با نگاهی علمی )
نویسنده : زهره دارابیان

"چشم ها را باید شُست" ؛
این شستشو آب نیاز دارد ؛
آب روشنایی است ؛
آب آگاهی است ؛
و در این بی آبی چشمه های خشک و جهالت را چه کنیم ؟
"جور دیگر باید دید" !
آب بها باید داد ،
از برای این آگاهی .

آخرین نظرات

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

نقد خانه سبزبه مناسبت پخش سریال خانه سبز از شبکه 2 سیما ، پایان سال 93 (انتشار با تاخیر) :
سال ها پیش وقتی برای نخستین بارها در سنین نوجوانی سریالی به اسم "خانه سبز" پخش می شد با خودم می گفتم چقدر لوث و بی مزه است ! اصلاً جذابیتی برایم نداشت و تنها برای سرگرمی می دیدم ، اما امسال (1393) که این سریال برای چندمین بار از تلویزیون پخش می شد یک قسمتش را بطور اتفاقی تماشا کردم و مخاطب پر و پا قرصش شدم و احساس کردم چقدر آموزنده بوده ، آن هم در 18 سال پیش ، مطرح کردن چنین مسائلی که امروز در کتاب های روان شناسی به ویژه در حوزه روابط همسران می خوانیم و باب شده چقدر زیبا و کاربردی در این مجموعه به تصویر کشیده شده و چقدر از نظر فرهنگی جزء جزئش درست و به جا چیده شده اند .

 

امروز می خواهم درباره یک بخش کوچک و جالب توجه سریال خانه سبز که در ساخت فرهنگ "سبز و همیشه سبزِ" مردم سبزِ من بسیار به جا به آن پرداخته شده بنویسم . این موضوع مربوط می شود به کاراکتر محبوب و پرانرژی این سریال یعنی آقای فرید جنگل برد (Jungle Beard=پرنده جنگل) .

  • زهره دارابیـان

تشخیص محصولات تقلبیقسمت ششم (آخر) : چه کنیم تا از خرید محصولات غیر اصل (کپی) در امان باشیم ؟

چند راه وجود دارد که قبل از پرداخت پول به یک محصول بتوانید از اصالت آن تا حدی مطمئن شوید . قبل از هر چیز به موارد زیر توجه کنید :

 

لوگو یا نشان :

  • زهره دارابیـان

کپی مقالاتپیام نویسنده : کپی کردن مقالات از نظر بنده کاملاً مجاز و بلامانع است . فقط خواهشمندم در جهت توسعه مطالعه این وبگاه منبع آن یا نام نویسنده را ذکر کنید ، چرا که شما تنها یک یا چند مطلب را کپی می کنید ، اما این وبگاه دائماً در حال بروزرسانی ( بدون کپی کاری ) است .                                                        متشکرم !

  • زهره دارابیـان