نگاهی تازه

نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا

نگاهی تازه

نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا

نگاهی تازه

چشم انداز وبگاه : نگاهی تازه و متفاوت به دنیـا برای آگاهی بیشتر انسان
ماموریت : نگارش و تولید محتوای مفید در همان راستا
موضوعات تحریریه : اجتماعی - فرهنگی - اقتصادی ( با نگاهی علمی )
نویسنده : زهره دارابیان

"چشم ها را باید شُست" ؛
این شستشو آب نیاز دارد ؛
آب روشنایی است ؛
آب آگاهی است ؛
و در این بی آبی چشمه های خشک و جهالت را چه کنیم ؟
"جور دیگر باید دید" !
آب بها باید داد ،
از برای این آگاهی .

آخرین نظرات

بدون شک کسی که منجی بشر است خودش باید از همه بهتر زندگی کند و بهتر به معنای رفاه ظاهری بیشتر نیست اما می تواند به معنای رفاه حال بیشتر باشد . در روایتی خیلی وقت پیش ها خوندم :

روزی پیامبر به خونه اومدن و دیدن در درگاه خونشون پارچه طرح دار جدیدی نصب شده به عنوان پرده ، از خدمتکارشون پرسیدن : چرا پارچه جلوی در رو عوض کرده ؟ و خدمتکارشون میگن اون کهنه شده بود برای همین عوضش کردم

پیامبر برمیگرده به خدمتکارش میگه این پارچه رو بردار و همون قبلی رو نصب کن چون طرح های روی این پارچه ما رو از خدا دور می کنه

 

البته من نقل به مضمون کردم . لب کلام اینکه زرق و برق ها ما رو از اونچه باید باشیم دور می کنه و مسلما در یک قصر هفتاد رنگ و لعاب و پر زرق و برق باید یوسف باشی تا گمراه نشوی .

هر چند به عقیده من یوسف بودن محال نیست اما در میان تجملات یوسف بودن خیلی سخت است .

حال باید پرسید (نه از دیگران بلکه از خودمان) :

ما برای چه خلق شده ایم ؟

  • زهره دارابیـان

نظرات  (۴)

  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
  • با کمال میل لینک وب خوبت رو توی پیوندام می ذارم
    امیدوارم با خوندن شیوه رفتار و زندگیت تغییری توی طرز فکر و خواسته های" بعضیا "به وجود بیاد
    کاش قالب وبلاگت رنگ روشنی داشت مث روح و قلبت
    پاسخ:
    قالب قشنگ تر پیدا نکردم که هم قشنگ و هم ساده باشه :) البته فقط تو سیستم بیان گشتم نه جای دیگه
    ممنون از نظرت ! :)
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
  • اسمی که برام انتخاب کردی خیلی قشنگه اما ممنون می شم اگه لینک وبم رو با اسم (دلمشغولی های یک مامان ) توی پیوندات بذاری
  • راهی به آسمان
  • سلام
    من توی اینترنت دنبال مطالبی در مورد زندگی ساده میگشتم که وبلاگ شما رو پیدا کردم . خیلی حرکت خوب و زیبایی رو شروع کردید . شما رو لینک کردم و فعلا مشغول خوندن مطالبتون هستم ...
    پاسخ:
    متشکر از لطف شما - موفق باشید - شما هم لینک شدید 
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
  • سلام عزیزم
    کار قشنگی رو شروع کرده بودی چرا رهاش کردی؟؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    چند وقتی خیلی سرم شلوغ بود (کار- آخه من تو یه شرکت که موسسش خودم و شوهرم هستیم کار می کنم)
    الان چند وقتیه که تو خونه ام و هفته ای 3 روز میرم شرکت
    و می خوام یه کم عمومی تر بنویسم
    انشاءالله حضورم پررنگ تر خواهد شد
    ممنون که سر می زدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی